Uncategorized

Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü kavram. Fakat bu dü kavram konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online düzenışveriş firmaları ve internetten satış yapan e-ticaret siteleri midein nazik olan bu dü kavram, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü kavram da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olur, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu alfabemızda bugün bugün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını biraz elan harishava ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması midein yapılan çdüzenışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam havaı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik arkaışı meselelemlerinin kâffesine denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini pozitifrmaya müteveccih bir çdüzenışma olan SEM, müşteri kitlesini yükseltmek açısından da nispeten önemlidir. üste SEM çdüzenışmaları ile trafiğinizi usa vurma arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çdüzenışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çdüzenışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe midein verilen reklamları kapsarken SEO çdüzenışmaları sınırlı anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde eylemek midein yapılan çdüzenışmalardır. Elkızı, bu karşılaştırmayı biraz elan harishava.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çdüzenışmaları arasındaki nüans; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret karşılığında, SEO’nun ise mideerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde gestaltlabilmesidir. Doğrusu SEO midein en özellikle içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi midein yeni bir ödeme gestaltlmaz.

Bunun dışında bir önemli nüans da hızdır. SEM çdüzenışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısaltarak süre içerisinde pozitifrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çdüzenışmaları ise uzun soluklu çdüzenışmalardır. SEO çdüzenışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalısınız.

Bu dü sayısal pazarlama kavramı arasındaki bir başka önemli nüans da doğallıktır. SEM çdüzenışmaları ücretli reklam çdüzenışmaları olduğu midein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çdüzenışmalarında bu hava değişikdır. SEO çdüzenışmaları elan saf uygulamaları kapsar ve sitenize elan uzvi bir trafik dürüstışı sağlamlar.

Bu dü kavram, mideerik itibarıyla da farklılık gösterir. SEO çdüzenışmalarındaki mideerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çdüzenışmalarında ise nişangâh elan ticari olduğu midein mideerikler SEO çdüzenışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Fakat bu ummak değildir ki SEM mideerikleri kalitesizdir. Sadece dü kavram arasındaki mideerik konseptleri ve odaklar değişikdır. üste belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan çok evet da elan üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına için ikisinden de faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Sayısal Transformasyonün Yükselişi alfabemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/