thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak yürekin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en iyi bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine birliklar ve teknik özetler evet da iş özetleri hakkında veri yürekerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedariklemek yürekin porte çıkarmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve rabıta çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok maslahate yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en müşküllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve araştırma yürekin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, dâhilğinizi daha çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, sınırlı bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en kocaman içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile sargılantı monte etmek yürekin harika bir mevki. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı yürekerik türlerine mevla olsa da bütünü berenarı videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne ulaştırmak istediğinizi her hengâm bölüm önünde bulundurun ve buna bakarak tertip bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde faydalanmak yürekin dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha çokça faal kullanıcıevet mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde gücük ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar gücük ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik yürekaziz gücük ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rabıta çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz amaç kitlenizin amaç ve rabıta düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme yürekin porte sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları üzere yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, taharri sonuçlarında daha güçlü sıralarda ve daha kesif görülür, dâhilğinize trafik peşışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna ilişkindır. Web dâhilğinizde iyi fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha çokça sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu daha iyi hale getirir, trafik ve devirtürme dair daha güçlü özlar katkısızlar. Koca itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi birliklar örtmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir birlikya mevrut her tıklama yürekin ödeme bünyelır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik rahatışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kocaman hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve sargılantı göstermesi yürekin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (daha çokça tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.